Zaawansowane
Dodaj firmę
Mapy Google

Google Maps

Google coraz częściej w wynikach wyszukiwania zamiast linków do stron internetowych jako pierwsze wyświetla pozycje z mapy Google. Dzieje się tak, ponieważ w myśl filozofii firmy użytkownikowi mają być dostarczane te treści, które są dla niego najbardziej wartościowe i przydatne. Analizując treść zapytania jakie użytkownik wpisuje do wyszukiwarki, system podejmuje decyzję, czy wyświetlić wyniki w formie tradycyjnej, czy urozmaicić ją o mapy.

Obecnie algorytmy Google coraz dokładniej potrafią przewidywać intencje użytkowników, a co za tym idzie lepiej zgadują, czy poszukiwana fraza ma charakter lokalny (fizyczny), czy nie. Firmy działające lokalnie takie jak sklepy, czy firmy usługowe w szczególności powinny zadbać o to, aby były widoczne w mapach Google.

Numer telefonu

Wiele firm po dodaniu swoich profili nie robi z nimi już nic. Warto zadbać o to, aby były tam dostępne wszystkie możliwe dane kontaktowe. Google mocno zwraca uwagę na ten aspekt, a w szczególności na numer telefonu. Zadbaj o to, aby był podany tam numer stacjonarny z numerem kierunkowym zamiast numeru komórkowego. 

Dane strukturalne

Dzięki wdrożeniu danych strukturalnych wyszukiwarki internetowe będą wiedziały, że firma która promuje się za pomocą danej strony internetowej posiada fizyczną siedzibę. Ma to bardzo duży wpływ na pozycję wizytówek i powiązanie wizytówki ze stroną, która jest zoptymalizowana pod tym kątem. Przyniesie to bardzo dobre efekty.

Pozyskuj opinie o Twojej firmie w Google+

Poproś swoich klientów, aby wystawili Ci opinię w Google+. Dzięki nim, Google rozpoznaje firmy, które są aktywne i dobrze odbierane przez swoich klientów. Jest to jednak bardzo delikatny aspekt i należy pozyskiwać takowe opinie z rozwagą. Opinie są ważne zarówno dla Google jak i dla Twoich potencjalnych klientów. Korzystamy chętniej z produktów i usług, jeżeli ktoś przed nami je sprawdził. Opinie są doskonałym narzędziem do tego, aby pokazać iż jesteś fachowcem w swojej dziedzinie.

Dbaj o aktualizacje profilu w Google+

Być może Google+ jako portal społecznościowy nie został gorąco przyjęty przez internautów, jednakże dla algorytmów wyszukiwania nadal jest to ważny czynnik. Profile, które aktualizują swoje konta w Google+ poprzez dodawanie zdjęć, zmiany statusów czyli aktywnie prowadzące działalność w tym serwisie, zaznaczają w ten sposób swoją aktywność. Jest to kolejny sygnał dla algorytmu świadczący o tym, że dana firma jest żywym podmiotem, a nie firmą zombie.

Jeli chcesz aby twoją wizytówką zajeli się nasi specjaliści zapraszamy do zamówienie takiej usługi


ZAMÓW USŁUGĘ


Aktualności
więcej aktualności
Reklama